За участю спеціалістів Держпродспоживслужби Прикарпаття відбулися практичні заняття в Івано-Франківському фаховому коледжі ресторанного сервісу і туризму
За участю спеціалістів Держпродспоживслужби Прикарпаття відбулися практичні заняття в Івано-Франківському фаховому коледжі ресторанного сервісу і туризму
Спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області продовжують реалізовувати проект «Я знаю все про права споживачів» в освітньому просторі профтехосвітніх закладів Прикарпаття.
Так, 22 березня 2023 року на базі Івано-Франківського фахового коледжу ресторанного сервісу і туризму Національного університету харчових технологій фахівцями Держпродспоживслужби проведено практичні заняття, спрямовані на розвиток споживчої освіти серед здобувачів профтехосвіти.
Учасники заходу мали можливість ознайомитись з поняттями суб’єктності споживчої політики, ознайомитися з функціями Держпродспоживслужби в частині реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Увагу студентів було звернуто на основні норми Закону України «Про захист прав споживачів», особливості організації та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства в галузі туризму, дотримання у майбутній трудовій діяльності порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення.
Присутніх ознайомлено з основними засадами та державним регулюванням рекламної діяльності в Україні, з практичними кейсами порушень законодавства у сфері реклами, особливістю контролю за дотриманням антитютюнового законодавства в т.ч. у приміщеннях закладів ресторанного господарства, готелів тощо.
Як вже зазначалося, дані заходи розроблені з врахуванням профорієнтації навчального процесу, які поширюватимуться на майбутніх працівників галузей народного господарства.
Даний проект є складовою заходів реалізації «Регіональної програми захисту прав споживачів 2023 – 2024 роки на Прикарпатті», стратегічною метою якої є досягнення максимально ефективного захисту прав споживачів на основі комплексного підходу до питань удосконалення механізмів захисту прав споживачів, підвищення правової грамотності та розвитку споживчої освіти населення в цілому.